(C) Tars Pter 2008.
Ú T J A I N K

JEMEN
Sana'a
2008. 12. 29. - 2009. 01. 16.

INDIA
Mumbai, Goa, Agra
2008. 06. 13. - 2008. 06. 22.

EGYESÜLT ARAB EMIRÁTUSOK
Dubai, Sharjah
2008. 06. 03. - 2008. 06. 28.

INDIA
Hyderabad, Bangalore
2007. 11. 17. - 2008. 02. 12.

Videók

Hozzszls: *
2007-11-28, 02:12:28

2007. november 25.

Reggel arra keltünk, hogy a Péter közölte mindenkivel: Ébresztő, mert Rommel egy órán belül megérkezik. Gondolhatjátok!:) Gondoltuk, amíg ide ér, addig egy pici rendet kialakítunk. Rommel 15 perc múlva meg is érkezett. Na ennyit az egy óráról.:) Elmondta, hogy azért pattant repülőre, mert megkapta a tegnap esti sms-ünket, amiben annyit írtunk, hogy sajnáljuk, hogy nem jön velünk bulizni, és reméljük lesz még rá alkalom. Ő ettől teljesen meghatódott. Igazából a nap nagy részében csak a szokásos dolgok történtek velünk: szemöldök szedés, tusolás, hajcsinálás. Tehát minden olyan dolog, ami a fellépéshez kell. Eljött az idő és belevetettük magunkat a riksába és indultunk a bevásárlóközpontba.

Miután megérkeztünk és arra az elhatározásra jutottunk, hogy cigizés nélkül végigtáncoljuk a három műsort, Sam közölte, hogy Rommel ott hagyta a fényképezőgépét az apartmanba. Várjunk türelmesen, 15 perc és itt lesz. Ebből már sejtettük, hogy a ma esti shopping megint elmarad Röpke egy óra alatt meg is érkezett. Elkeztük. A műsor ismét frenetikus sikert aratott. Egyre több ember jött és nagyon tetszett nekik. Rommel az egész műsor alatt kb. 6 -7 fényképet csinált, mert inkább élőben akarta élvezni a műsort. Laza döbbenet ült ki az orcájára. Az első mix után teljesen el volt halva tőlünk.

Miután végeztünk, mondta hogy menjünk el egy bárba. Mi egy picit óckodva fogadtuk ezt a kijelentést a tegnapi buli után.:D De nem szerettük volna megbántani, ezért arra kértük, hogy előbb menjünk haza átöltözni. Átöltözés után el is indultunk. Nem gondoltuk volna, hogy az eddigi utazási módszerünket lehet überelni. De persze a Prok van Indiába…..:) Egy taxiba utaztunk ismét, de a bensőséges légkörhöz csatlakozott a 195cm-es 95kg-os Rommel barátunk. Egy gombostűt nem lehetett leejteni a taxiba nemhogy levegőt kapni :-)

Az első hely, ahová mentünk egy nagyon szép szálloda bárja volt. Be is mentünk, és itt is mint a tegnap esti bárban, folyamatosan lesték kívánságainkat. Aztán elkezdődött a tánc :-) Mi megmuttattuk nekik, hogy táncol egy magyar, és ők is megmutatták, hogy táncol egy indiai(Anett véleménye Rommelről: Ez mit csinál?). Aztán a hely bezárt. Ekkor volt itteni idő szerint fél 1. Elindultunk, hogy keressünk egy olyan helyet, ami tovább van nyitva. Megálltunk egy luxus hotel előtt. Persze ez sem volt nyitva. A hotel mögötti külön részben szemtanúi voltunk egy indiai esküvőnek. Eszméletlen milyen luxus volt ott. Mivel ez a bár sem volt nyitva, utunk egy discohoz vezetett. Itt sem akartak minket beengedni, mondván most zárnak. Ekkor volt itteni idő szerint fél 2. No comment!:) Aztán az utolsó uticélunk egy bár és étterem volt. Ide a lányokat nem engedték be, mert ez egy meleg szórakozóhely volt. Aztán bementünk az étterembe és élkezdünk enni. Végig kóstóltunk szinte mindent. Nagyon finom ételeket hoztak, bár mondanunk sem kell hogy nagyon csípősek voltak. Ezek után Rommel mondta, hogy menjünk igyunk még meg valamit valahol. Mi már mentünk volna haza, gondoltuk bedobjuk a jokert: Rommel, az apartmanban van még whiskey. Nem kellett tovább győzködni, elindultunk haza.

Miután haza értünk Gábohrka játszott még egy kártyaparty-t Sam-mel, hogy megnyugodjon aztán elmentünk aludni.